Fitness a posilování má pozitivní vliv na psychickou i fyzickou zdatnost a kondici člověka

Fitness cvičeni a posilování napomáhá posilování imunitního systému. Svaly se začnou obnovovat a posilovat již po prvním Fitness cvičení nebo posilování.

Tělo se rychleji zbavuje glukózy z krve, takže se snižuje riziko srdečních chorob i diabetu, po týdnu  cvičení se nám už zlepší kondice, máme silnější imunitu, nižší krevní tlak a po několika měsících už máme kromě celkově lepšího zdravotního stavu srdce a plic, zvětšení svalů, sníženého rizika onemocnění některými chorobami také nižší množství tělesného tuku a často i lepší náladu, cítíme se méně ve stresu a obecně psychický stav je lepší. Samotný fitness trénink se dělí do dvou kroků na posilování a aerobní neboli kardio část. Posilování se provádí s činkami, na posilovacích strojích nebo jen s váhou vlastního těla.

Fitness posilovaní

Po pár vteřinách fyzické námahy pří fitness cvičení nebo posilování se zvyšuje srdeční tep, spalují se sacharidy a tuky, dýcháme velmi zhluboka, takže se svalům dostává o mnoho více kyslíku. Fitness cvičeni a posilování napomáhá posilování imunitního systému

Fitness a posilování patří mezi oblíbené sportovní odvětví, které v posledních letech rapidně narůstá a to hlavně kvůli pozitivním zdravotním účinkům cvičení a zlepšování vitality člověka. U fitness a posilování je velmi důležitá silná vůle a pravidelnost cvičení. Fitness a posilování je mnohem víc než jen cvičení.

Fitness a posilování má pozitivní vliv na psychickou i fyzickou zdatnost a kondici člověka. Po pár vteřinách fyzické námahy pří fitness cvičení nebo posilování se zvyšuje srdeční tep, spalují se sacharidy a tuky, dýcháme velmi zhluboka,
takže se svalům dostává o mnoho více kyslíku.

Posilování nám zvyšuje množství svalové hmoty a pomáhá při tvarování postavy. Kardio cvičení může být kupříkladu běh, jízda na kole nebo rotopedu, pohyb na kardio trenažérech jako jsou běžecké pásy, steppery, eliptické nebo crossové trenažéry, spinningové kola, alpinistické trenažéry ,  ale i obyčejná chůze.

Má to za následek zlepšení kardiovaskulární zdatnosti a spalování tuků a sacharidů. Pro fitness cvičení a posilování se používají kromě různých druhů činek i nejrůznější stroje, trenažéry a fitness pomůcky. Fitness se dá ale provozovat i doma, ať už se stroji, činkami a jinými pomůckami, které jsou k dispozici v naší široké nabídce.

Facebook
Facebook